Subject: FW: Tähva (Üksnurme küla, Saku vald) kinnistu liitumine elektrivõrguga, - 11344 Kanama-Üksnurme teel kaabli paigaldamisest kinnisel meetodil
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 08:43:11 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 16, 2025 1:44 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Tähva (Üksnurme küla, Saku vald) kinnistu liitumine
elektrivõrguga, - 11344 Kanama-Üksnurme teel kaabli paigaldamisest
kinnisel meetodil

Tere veel

Unustasin ristlõike kaasa panna, nüüd kogu pakk allkirjastatult manuses
kaasas.

Ikka head!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Tamme Hardi
Sent: Tuesday, September 16, 2025 1:40 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tähva (Üksnurme küla, Saku vald) kinnistu liitumine
elektrivõrguga, - 11344 Kanama-Üksnurme teel kaabli paigaldamisest
kinnisel meetodil

Tere

Üle mitme aja on valminud üks projekt, mis hõlmab endast ka
Transpordiametile kuuluval teekinnistul töö tegemist. Nimelt üks teeületus
(kinnisel meetodil alt läbiminek) 11344 Kanama-Üksnurme teel. Palun
võimalusel kooskõlastada, taotlus ja kogu vajalik dokumentatsioon lisatud
manuses.

Ikka head soovides.

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.