Subject: RE: Taotluse esitamine Euroopa teadusuuringute infrastruktuuri konsortsiumi taristuga liitumiseks ja riigi liikmeõiguste teostaja määramine
From: "Sigrid Soomer - ETAG" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Priit Tamm - ETAG" <[email-masked]>, "Karin Jaanson - ETAG" <[email-masked]>, "Friedrich Kaasik - HTM" <[email-masked]>, "Signe Maasing - ETAG" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 10:32:51 +0300

Tere,

Arvamus SoM eelnõule: Taotluse esitamine Euroopa teadusuuringute 
infrastruktuuri konsortsiumi taristuga liitumiseks ja riigi liikmeõiguste 
teostaja määramine

Varasemalt oleme kogenud, et ERIC'uga liitumisel on vaja olnud teadustaristu 
osas täpsustusi toetuse summade ja perioodide ja väljastajate osas. Seega 
teeme järgneva soovituse:

Eelnõu seletuskirjas Punkt 5. oleks korrektne lisada esimesse lausse 
järgnevad komponendid ja täpsustused:

Riikliku tähtsusega teadustaristu toetamise meetme kaudu rahastavad 
perioodil 2025-2029 a. EPSU tööd Haridus- ja Teadusministeerium läbi ETAGi 
summas 114 800 eur ning TLÜ ja Tartu Ülikool katavad omaosaluse kulud (30%).

Lugupidamisega,

Sigrid Soomer
teadustaristu vanemkoordinaator
TA rahastamise osakond, teadustaristu valdkond
 <https://etag.ee> SA Eesti Teadusagentuur
+372 5557 4443

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 08. juuli 2026 08:37
Adressaat: Tallinna Ülikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Teadusagentuur - ETAG <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Taotluse esitamine Euroopa teadusuuringute infrastruktuuri 
konsortsiumi taristuga liitumiseks ja riigi liikmeõiguste teostaja määramine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 29.07.2026 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Taotluse esitamine Euroopa teadusuuringute infrastruktuuri 
konsortsiumi taristuga liitumiseks ja riigi liikmeõiguste teostaja määramine

Registreerimise kuupäev: 07.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/62-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee