Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 17:04:19 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/03991 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Jõekaare tn 
3 (kahe pere elamu) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Rapla Vallavolikogu 17. juuni 2010 otsusega nr 45 kehtestatud Jõe tn 
51, Jõekaare tn 1,3 ja 5 kinnistute detailplaneeringu ehituslike tingimuste 
täpsustamiseks Jõekaare tn 3 krundil. Taotleja eesmärk on püstitada 
detailplaneeringus ette nähtud pereelamu asemel kahepereelamu, ilma et 
muutuks detailplaneeringuga määratud ehitusõigus. Ettevaatuspõhimõttel on 
kaasatud maaüksusest kuni 200 m kaugusele jäävad maaomanikud, kelle andmed 
on leitud ehitisregistri masskaasamisrakendusega. Kaasamiskutse on Teile 
saadetud heas usus, et soovite projekteerimistingimuste menetluses kaasa 
rääkida. Vabandan asjatu tülitamise pärast kui Teil otsene puutumus 
kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27883859> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 15.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.