Subject: Re: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine
From: <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:10:06 +0300

Tere!

Mind määras ERR-i esindama mõned aastat tagasi ERR-i juhatus. Minu teada, 
olen endiselt juhtrühma liige.

Parimate soovidega,
Ekaterina Taklaja

Ekaterina Taklaja / Екатерина Таклая

ETV+ peatoimetaja / Главный редактор ETV+

Eesti Rahvusringhääling / Эстонское национальное телерадиовещание

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://jupiterpluss.err.ee

http://facebook.com/etvpluss

http://instagram.com/etvpluss
On 04.06.2024 13:34, Melissa Anson wrote:

Tere taas!

Algatasin mais infokorje juhtrühma koosseisu ülevaatamiseks. Olen tänaseks 
kogutud tagasiside põhjal uuendanud koosseisu, andmed on lisatud manusena.

Palun kinnitage, kas juhtrühma koosseis on korrektne (sh kui olete endiselt 
juhtrühma liige). Seejärel saame koosseisu uuendamise käskkirjaga kinnitada. 
Ootan teie tagasiside 7. juunini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.kul.ee/> 
www.kul.ee

From: Melissa Anson
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:08 PM
To: Melissa Anson  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Cc: Eda Silberg  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh 
kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine

Tere!

Seoses sellega, et viimane lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma 
koosseisu kinnitamine toimus 2023. a alguses,  algatan infokorje praeguste 
juhtrühma liikmete kinnitamiseks ja/või asendamiseks. Mitmetest asutustest 
on inimesed vahepeal lahkunud või lähiajal lahkumas, seega palun andke enda 
asutusala raames teada, kes saab olema edaspidi juhtrühma koosseisus.

Kogutud andmete põhjal algatan suvisel perioodil käskkirja muutmise, et 
kinnitada ajakohane koosseis.

Ootan teiepoolset sisendit kuni 17. maini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee 
<http://www.kul.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.