Subject: Selgitustaotlus [Ellex-TLN.FID89689]
From: Regina Getter Maajärv | Ellex <[email-masked]>
To: "Patendiamet - EPA" <[email-masked]>
Cc: "Mari Must | Ellex" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 17:01:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Manuses asub selgitustaotlus seoses täiendava kaitse tunnistuse
tootjaerandile vastava teatise (nn SPC Waiver Notification)
avalikustamisega. Ootame Patendiameti vastust esimesel võimalusel.

Palun kinnitage e-kirja kättesaamist.

Lugupidamisega

Regina Getter Maajärv

Regina Getter Maajärv

Associate

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://ellex.legal/expert/Regina-Getter-Maajarv/?redirect-social=true>
LinkedIn    <https://ellex.legal/expert/Regina-Getter-Maajarv/>
ellex.legal

  _____

  _____

 <https://ellex.legal/>

 <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/>
<https://www.instagram.com/ellexraidla>

Ahtri 4, Tallinn, Estonia

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> Ellex Valiunas, and the privacy policy is available
<https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its contents
are confidential. If you are not the intended recipient of this email,
please delete it and notify the sender.