Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 13:16:33 +0300

Võru Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07851 
aadressile Võru maakond, Võru vald, Kose alevik, Kose tee 11 // Kosekoopa 
tee // Luigemäe // Pappjärv // Pappjärve tn 1 // Verijärve küla, 66 
Võru-Verijärve tee L1, Võru maakond, Võru vald, Kose alevik, Pappjärv, Võru 
maakond, Võru vald, Kose alevik, Kose tee 11 // Luigemäe // Pappjärve tn 1 
// Verijärve küla, 66 Võru-Verijärve tee L1 (Elektrivarustus, Maaküte 
(vees), Külmaveetrass) ja soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kooskõlastamiseks

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27967621>  (menetlus nr: 
557097), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 17.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.