Subject: Palun fotot
From: "Aive Antson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:14:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kohtusime teie esindaja Olga Gurjanovaba virtuaalsel kohtumisel. Soovin
teha meie kodulehele uudise. Palun, kas teil on võimalik saata meile
Terviseameti hoone foto – see, mis teil endal kodulehel on?

Heade soovidega,

Aive Antson

Juhatuse esimees

Eesti Tsöliaakia Selts MTÜ

Tel. +372 55 18 448

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tsoliaakia.ee/> www.tsoliaakia.ee

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>