Subject: Õpilasfirma ning huulepulkade tegemine
From: "Mariin Alatsei" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 15:20:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu poole pöördusid õpilased, kes soovivad teha õpilasfirmat ning tooteks 
hügieenilised huulepulgad. Saan aru, et müügiks on neil vaja 
kosmeetikatoodete müügiks luba/litsentsi.
Kuna mul puudub sellega seoses varasem kogemus, siis millised on esimesed 
sammud, mida õpilased tegema peaksid ning litsentsi taotlemisega arvestama?
Millistest rahasummadega peaksid õpilased arvestama? Millest täpselt kujuneb 
see litsentsi hind?

Kelle poole võiksid õpilased edaspidid nende küsimustega pöörduda?

Parimate soovidegaMariin Alatsei · ettevõtlusõppe koordinaator - vanemõpetaja

VOCO Tartu Rakenduslik KolledžKopli 
1, 50115 Tartu / voco.ee <https://voco.ee/>

  <https://siseveeb.khk.ee/img/signatuuri-logo/voco-signatuur-ilukool.png>

 <https://www.facebook.com/tartuvoco/> 
<https://www.instagram.com/tartukhk/> 
<https://www.youtube.com/kutseharidus>