Subject: RE: Kuku viadukt
From: "Arto Lille" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Info" <[email-masked]>, "Rene Pruunsild" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 08:20:52 +0300

Tere

Anname teada, et ehitajaga on leping sõlmitud ning käesolevaks aastaks on
planeeritud mahasõidu laiendamine vastavalt kokkuleppele.

Heade soovidega

Lugupidamisega

Arto Lille | Rail Baltic Estonia OÜ

Vanemprojektijuht | +372 555 91996

From: Andre-Andy Bernhardt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 9, 2025 3:14 PM
To: Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kuku viadukt

Tere!

Rapla Vallavalitsuse poole pöördus murega Matsilauda kinnistu omanik,
seoses hooldustee kasutamisega. Probleem seisneb selles, et
Tallinn-Rapla-Türi tee poolt Kuku viaduktist üle sõites, ei ole võimalik
rasketehnikaga ohutult sooritada vasakpööret hooldusteele, mis viib
Matsilauda kinnistuni. Hooldustee pöörderaadius on väike ja teekate on
kitsas, mille tõttu on oht teekattelt kraavi variseda. Väidetavalt on
kinnistu omanik murega Rail Baltic Estonia poole pöördunud ja lubati, et
mahasõitu mõnevõrra laiendatakse. Siiani seda tehtud pole, kuid
kinnistuomaniku suur soov oleks, et ta edaspidi (ka talvisel ajal) ohutult
oma kinnistuni pääseks ja ei juhtuks rasketehnikaga liiklemisel õnnetusi.

Kas oskate mahasõidu laiendamise osas vastata edasiste tegevuste osas või
ei võetud kinnistu omaniku soovi arvesse?

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

Hoiatus: See e-kiri pärineb RBE välisest allikast. Olge manuste ja linkide
avamisel ettevaatlik!