Subject: Ehituslikest abinõudest tule leviku piiramisel
From: "Ahti Randmere" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 09:44:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Ehitisele esitatavate tuleohutusnõuete
<https://www.riigiteataja.ee/et/akt/123022021013?leiaKehtiv>  § 22 lg 2
sätestab, et hoonetevaheline kuja peab olema vähemalt kaheksa meetrit. Kui
hoonetevaheline kuja on vähem kui kaheksa meetrit, piiratakse tule levikut
ehituslike abinõudega. Tulemüürile esitatavad nõuded (samas § 23) on 2021.
a tunnistatud kehtetuks. Kinnistu (35201:009:0810) piirile lähemale kui 4
m on ehitatud puidust puukuur (hoone ehitisealune pind ca 16 m2ja 2 m
kõrge). Milliseid ehituslikke abinõusid tuleks sellises olukorras kuuri
omanikule soovitada selleks, et vältida ehitise lammutamist (EhS
<https://www.riigiteataja.ee/et/akt/121112025013?leiaKehtiv>  § 132 lg 3 p
1 ja 2)?

Tänades

Ahti Randmere

Ehitusõiguse spetsialist-jurist
Kuusalu Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
606 6385 | 54810124
 <http://www.kuusalu.ee> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>