Subject: Meliva AS poolt City hambakliinikute omandamine - tegevuslubade üleandmine
From: "Karl Erik Esko" <[email-masked]>
To: Adelina Žemžurova <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>, "Karl-Kristjan Kahm" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:45:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Adelina Žemžurova

Lp Terviseamet

Sain Teie kontakti Terviseameti infoliinilt. Kirjutan Meliva AS
lepingulise esindajana seonduvalt Meliva AS poolt City hambakliinikute
omandamisega, lisainfo leitav siin, info avaldatud 06.05:
<https://www.konkurentsiamet.ee/konkurentsijarelevalve-ja-koondumised/koon
dumised/koondumiste-teated-ja-otsused>
https://www.konkurentsiamet.ee/konkurentsijarelevalve-ja-koondumised/koond
umised/koondumiste-teated-ja-otsused.

Tehingu jõustumisel jätkavad endised City hambakliinikud tööd Meliva nime
all, kuid enda olemasolevates ruumides ning olemasoleva personali
koosseisuga. Seega ei kaasne tehingu jõustumisega City hambakliinikute
poolt osutatavates teenustes sisulisi muudatusi, muutub üksnes teenuse
osutajaks olev juriidiline isik, milline juba omab mitmeid
tervishoiuteenuse osutamise tegevuslubasid.

Eeldame, et 05.06 ehk homme annab Konkurentsiamet loa tehingu
jõustamiseks. Sellisel juhul on kavas tehing lõpule viia 07.06 ehk
käesoleva nädala reedel. 07.06 on kavas esitada Terviseametile MEDRE kaudu
taotlused järgmiste Terviseameti poolt väljastatud City hambakliinikute
tegevuslubade üleandmiseks Meliva AS-le:

*	L04481
*	L04879
*	L05338
*	L05774
*	L04530

Hiljuti viisime ellu Meliva grupiühingute kontsernisisese ühinemise
(ühinesid mh Meliva AS ning Meliva Unimed OÜ). Sellega seonduvalt tekkis
Melival tehniline tõrge, kus meie arusaama kohaselt tegevuslubade ning
tervishoiutöötajate lõplikuks üleviimiseks oli vajalik, et
tervishoiutöötajad oleksid töötajate registris registreeritud Meliva AS
töötajatena. Kas saate palun kinnitada, et enne tegevuslubade ning
tervishoiutöötajate lõplikku üleviimist on vajalik City hambakliinikute
tervishoiutöötajad töötajate registris registreerida Meliva AS
töötajatena?

Kas saate palun ühtlasi kinnitada, et kui esitame taotlused reedel 07.06,
siis esmaspäeval 10.06 on võimalik Terviseametil vormistada tegevuslubade
üleandmine Meliva AS-le, et oleks võimalik tagada teenuste katkematu
osutamine. Alternatiivselt, kas saate palun kinnitada, et kui nõuetekohane
taotlus tegevuslubade üleandmiseks on esitatud 07.06, siis igal juhul on
Meliva AS-l võimalik esmaspäeval 10.06 jätkata uue omanikuna teenuste
osutamist endistes City hambakliinikutes?

Kui nii on operatiivsem, siis võime need küsimused läbi arutada ka
telefonitsi, minu mobiilinumber on leitav kirja jalusest.

Tänan ning lugupidamisega

Karl Erik Esko

Karl Erik Esko
vandeadvokaat | attorney-at-law
(+372) 5656 9685

Advokaadibüroo RASK | RASK Attorneys-at-Law
(+372) 618 0820
www.rask.ee| <https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law>
LinkedIn
 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.