Subject: Teisaldatavad numbrimärgid 3 tk - Eesti Autospordi Liit
From: "Janis Kaal" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 09:17:37 +0300

Tere

Esitan taotluse teisaldatavate numbrimärkide väljastamiseks ja
maksekorralduse kinnitatud koopia riigilõivude tasumise kohta.
Kuna registreerimismärkide vajadus on seotud kohe algava Saaremaa ralliga,
siis on küsimus äärmiselt ajakriitiline ja palun vastutulekut selles, et
oleks võimalik numbrimärgid täna Tallinna büroost kätte saada.

Lugupidamisega ja ette tänades,

Janis Kaal
Juhatuse esimees / Chairman of the Board

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: +372 510 8469

Eesti Autospordi Liit | Estonian Autosport Union
Vana-Tartu maantee 79A, Peetri
Harjumaa, 75312

www.autosport.ee <http://www.autosport.ee/>

 <https://facebook.com/Eesti-Autospordi-Liit-245152163089>

 <https://instagram.com/eestiautospordiliit>

 <https://www.youtube.com/@eal_tv>