Subject: Ed: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Liis Kukk" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 11:17:42 +0300

Palun registreerida vastusega: EHRis taotlus menetletud.

Eelnevalt edastatud puudused on lahendatud, seega EHRi keskkonnas nõustutud 
ilma märkusteta.

Liis Kukk

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

+372 5593 7141

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. aprill 2026 19:00
Adressaat: Liis Kukk <[email-masked]>
Teema: Palume teie arvamust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/25649 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Tehase tn 16, Tartu 
maakond, Tartu linn, Tartu linn, Tehase tn 18, Tartu maakond, Tartu linn, 
Tartu linn, Tehase tn 14 // Tähe tn 96, Tartu maakond, Tartu linn, Tartu 
linn, Tehase tn 19c (Kool-kaubandushoone, Kauplus, Parkimismaja, Estiko 
tootmiskompleks) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kaubandushoone laiendamine+ terminalihoone 
laiendamine.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27833066> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 521409), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (KAIDI PINTMANN) poole.