Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 16:12:42 +0300

Rakvere Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/01721 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
survekanalisatsioon, Kanalisatsiooni pumpla, Sõidutee, kõnnitee, 
Sidekanalisatsioon, Tuletõrjehüdrant H-1, Tuletõrjehüdrant H-2, 
Tuletõrjehüdrant H-3, Tuletõrjehüdrant H-4, Tuletõrjehüdrant H-5, 
Tuletõrjehüdrant H-6, Tuletõrjehüdrant H-7, Tuletõrjehüdrant H-8, 
Tuletõrjehüdrant H-9) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada ehitusprojekt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27927756>  (menetlus nr: 
537084), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Vallavalitsus) või menetleja (INGE LIIVAK) poole.