Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 09:50:53 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/05177 aadressile (asub mitmel aadressil) 
(Elektrivarustus OU2064, Elektrivarustus OU2072, MPS süsteem (Murru 
(PÜ-55)/6115060020180) kraavid DI035, DI036, DI034, DI033, DI032, DI031, 
DI030, DI027, DI025, DI024, DI023, MPS süsteem (Murru(PÜ-55)/6115060030190) 
kraavid DI038, DI035, DI037, Vertikaaldreenid RW2002, Süsteemivälised 
kraavid K-1, K-3, K-13, MPS süsteem (Margu/6114520020060/001) kraavid K-8, 
K-18, K-19, MPS süsteem (Kõduküla/6114500010050/005) kraavid K-20, K-21, 
K-22, MPS süsteem (Kilksama(PÜ-521)/6114520020070/002) kraavid K-27, K-28, 
K-33, K-34) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris ehitusloa taotlus nr 2611271/05177 Pärnu 
maakonnas Tori vallas Rail Baltica DS3/DPS1 Tootsi-Pärnu lõigul 
maaparandusehitiste ja elektrivarustuse ehitamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p-le 1 edastab TTJA ehitusloa taotlusega esitatud 
dokumentatsiooni kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27940675>  (menetlus nr: 
547872), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.