Subject: [DKIM katki]Jõe tn 57b ja 57c kinnistute ning lähiala detailplaneeringu kehtestamine
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Raudtee" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Maa-ja Ruumiamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>,Gaasivõrk <[email-masked]>, "Elektrilevi" <[email-masked]>, "Keila Vesi" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>, "Telia" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 15:56:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõe tn 57b ja 57c kinnistute ning lähiala detailplaneeringu 
kehtestamine, mis on registreeritud 25.08.2025 numbriga 7-4/1000-1.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>