Subject: EL meedia katusorganisatsioonide ühised ettepanekud Digital Omnibusi eelnõule (artiklid 88a ja 88b)
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Heidy Purga - KUM" <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, "info - AKI" <[email-masked]>, "Pille Lehis - AKI" <[email-masked]>, "KALJURAND Marina" <[email-masked]>
Cc: Andres Jõesaar - KUM <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 16:59:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

saadame teile teadmiseks praktiliselt kogu Euroopa kommertsringhäälingut, 
ajakirjandust ja avalikõiguslikku meediat esindava kaheksa Euroopa meedia 
katusorganisatsiooni ühispöördumise, kus esitatakse konkreetsed 
muudatusettepanekud Euroopa Komisjoni Digital Omnibusi seaduseelnõule.

Loodame, et pöördumisest on abi Eesti seisukohtade täpsustamiseks selles 
küsimuses ning nõnda Eesti meediaettevõtetele arengut ja elujõudu võimaldava 
ettevõtluskeskkonna loomisel.

Oleme valmis kõiki neid ettepanekuid lähemalt selgitama ja täpsustama.

Lugupidamisega

Väino Koorberg

Väino Koorberg
Tegevjuht - CEO
Eesti Meediaettevõtete Liit
Estonian Association of News Media Enterprises
 <http://www.meedialiit.ee/> www.meedialiit.ee
EU Transparency Register ID: 4704720101427-30