Subject: FW: 11110 km 3,73 Saare tee teede osa
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 11:52:34 +0300

Tere.

Palun mulle  deltasse/jirasse eraldi tööna  Saare tee ja riigitee 11110 
ristumiskoha leping.

Tervitades

Merike

From: Maarja Maltsaar <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 28, 2026 9:23 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: 11110 km 3,73 Saare tee teede osa

Tere

Saadan küsitud andmed.

Marko Posti, CSW Holding OÜ, 12606506, esindab Marko Posti (juhatuse liige), 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel 53425657

Lugupidamisega

| Maarja Maltsaar

+372 5650 6601

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 28, 2026 08:50
To: Maarja Maltsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11110 km 3,73 Saare tee teede osa

Tere.

Annan teada, et Ehitisregistris on esitatud Transpordiametile 
kooskõlastamiseks Saare tee ja tehnovõrkude ehitusloa eelnõu.

Seoses teede osaga:

Ehitusloa eelnõu saame kooskõlastada peale seda, kui (EHRi väliselt) on 
sõlmitud ristumiskoha ehitamise leping. Seetõttu palusin lepingu 
koostamiseks esitada huvitatud isiku kontaktid (vt kiri allpool).

Kuna huvitatud isiku kontaktid siiani puuduvad, ei ole olnud võimalik 
ristumiskoha ehitamise lepingut koostada.

Seetõttu palun kiirelt huvitatud isiku kontakte, et saaksime lepingu enne 
05.06.2026  (EHRis tähtaeg) ära sõlmida, sh kahepoolselt allkirjastada. 
Kahepoolselt allkirjastatud lepingu olemasolu on ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamise üheks eelduseks.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Merike Joonsaar
Sent: Tuesday, May 19, 2026 2:33 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11110 km 3,73 Saare tee teede osa

Tere.

Tänan, projekti teede osa on korras.

Nüüd sõlmivad Transpordiamet ja riigitee ristmiku ehitamisest huvitatud 
isik/arendaja ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt allkirjastatud 
leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal 
lepingus toodud tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun huvitatud isiku/arendaja kontaktandmed, so 
firma nimi, lepingu allkirjastaja nimi, e-posti aadress, telefon (vt allolev 
väljavõte).

Kui andmed on olemas, koostan  lepingu ja saadan huvitatud isikule 
allkirjastamiseks (ja meile tagastamiseks).

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Maarja Maltsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 28, 2026 12:18 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Saare tee teed ja tehnovõrgud

Tere

Edastan Saare tee korrigeeritud lahenduse.

https://www.dropbox.com/scl/fo/c8bo8tffsjsublvxn5wi5/AMSBwwOM9CLVJ1PnQxPvaVo?rlkey=bbhckl4ytlrtzxyfhr8lmqcko 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/c8bo8tffsjsublvxn5wi5/AMSBwwOM9CLVJ1PnQxPvaVo?rlkey=bbhckl4ytlrtzxyfhr8lmqcko&st=gdr0aiz2&dl=0> 
&st=gdr0aiz2&dl=0

Lugupidamisega

| Maarja Maltsaar

+372 5650 6601

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>