Subject: FW: Selgitustaotlus mootorsõidukimaksu seaduse rakendamise kohta
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 10 Oct 2024 14:20:16 +0300

Tere

Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda edastas 22.08.2024
selgitustaotluse mootorsõidukimaksu seaduse rakendamise kohta. Kahjuks ei
ole Koda tänaseks vastust saanud.

Lugupidamisega

Merike Võsotskaja

Jurist

Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda

Tel: +372 64 63 773

Aadress: Roosikrantsi 8b, 10119 Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 22, 2024 11:48 AM
To: [email-masked]
Subject: Selgitustaotlus mootorsõidukimaksu seaduse rakendamise kohta

Lugupeetav rahandusminister Jürgen Ligi

Käesolevaga edastan Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koja
selgitustaotluse mootorsõidukimaksu seaduse rakendamise kohta (lisatud
manusena).

Lugupidamisega

Merike Võsotskaja

Jurist

Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda

Tel: +372 64 63 773

Aadress: Roosikrantsi 8b, 10119 Tallinn