Subject: RE: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmine
From: "Lastekaitse Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 14:29:18 +0300

Tere!

Lastekaitse Liit saadab oma arvamuse Sotsiaalkaitseministri ja
terviseministri 22. oktoobri 2024. a määruse nr 42 „Sotsiaal- ja
tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“ muutmise eelnõule. Dokument
lisatud kirjale manusena.

Lugupidamisega,

MTÜ Lastekaitse Liit

www.lastekaitseliit.ee <http://www.lastekaitseliit.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 16. juuli 2026 14:39
To: Vabaühenduste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Lasterikaste Perede Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lastekaitse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Kuldne
Liiga <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Punane Rist
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Sotsiaaltöö
Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Psüühikahäiretega Inimeste ja Lähedaste Huvikaitse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Hasarmängusõltuvuse
Nõustamiskeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SA Võrumaa
Arenduskeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; SA Viljandi Haigla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti-Rootsi Vaimse Tervise
ja Suitsidoloogia Instituut <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Sihtasutus Lapse Heaolu Arengukeskus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ EatB4
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Roheline Vald
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“
muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu teavitus tähtaja pikendamise kohta - uus tähtaeg on 7.08.2026

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri ja terviseministri 22. oktoobri 2024. a
määruse nr 42 „Sotsiaal- ja tervisevaldkonna vabaühenduste toetamine“
muutmine

Registreerimise kuupäev: 13.07.2026

Registreerimise number: 1.2-2/65-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee