Subject: Kinnistusraamatu teavitus nr 2767802026
From: "Kinnistusraamat" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 14:48:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kinnistusraamatu menetlus nr 60593202650
17.08.2026
Teate saaja: Birgit Vinter

Teavitame, et Teiega seotud menetluses on tehtud kanded kinnistusraamatus. 
Palume Teil tutvuda registriosa(de) andmetega aadressil: 
https://kinnistusraamat.rik.ee 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=9205435&turva=2cc5f89f3c8d54bf0f9da7ca301b907ab125443b21aeb5ad6761b5784de69f36991105b90c170228ea3827165a7f911dcc84f88829edf2c4affb5b7c53f941ab>

Registriosad:
1276037 - Rapla maakond, Rapla vald, Raka küla, Rätsepa
16546550 - Rapla maakond, Rapla vald, Raka küla, Manni-Rätsepa

Lugupidamisega
Tartu Maakohtu kinnistusosakond
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Teade on koostatud automaatselt, palume sellele mitte vastata.

Vajadusel saatke kiri aadressile [email-masked].