Subject: C-414/26 kuni C-416/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:22:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/323
Kohtuasja number: C-414/26 kuni C-416/26
Vastuse kuup�ev: 30.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: intresside mahaarvamise piirang; maksustamise v�ltimine; samasse 
kontserni kuuluvate �ri�hingute maksustamine
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/1164; EL p�hi�iguste harta artikkel 
20; EL p�hi�iguste harta artikkel 21; ELTL artikkel 2; ELTL artikkel 6; ELTL 
artikkel 9

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8839

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium