Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 09:30:53 +0300

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07260 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kuusalu küla 1 // Kiiu alevik, Kiiu 
gaasitorustiku lõik 2 // Raja // Tehase tn 1 // 2 // 3 // Tehase tänav // 
Töökoja tn 5 // Töökoja tänav // Vana-Narva mnt 8 // 12 // 14 // 18 // Veski 
tn 3 // 6 // Veski tänav // Kuusalu küla, Kiiu-Käli jalgtee L16 // Koobaste 
tee (Survekanalisatsiooni torustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume Teie arvamust/kooskõlastust 
survekanalisatsiooni rajamisest riigitee kaitsetsoonis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27940631>  (menetlus nr: 
554802), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.