Subject: Selgitustaotlus
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 11:58:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme tervishoiuteenust osutav ettevõte. Soovime informatsiooni seoses 
võlglastega. Kas me võime pöörduda võlgade sissenõudmiseks inkassofirma 
poole? Inkassofirma ei soovi meilt arveid, kus on toodud isikule osutatud 
tervishoiuteenuse nimetus, vaid ainult tabelit, kus on isiku nimi, võla 
suurus ja kuupäev. Meie ettevõtte nimi on erialaspetsiifiline Psühhiaatria 
ja Psühhoteraapia Keskus SENSUS. See sisaldab otseslt eeldatavat teenust, 
mida osutame.

Küsimus: Kas meil on õigus edastada võlanõue inkassofirmale, kas 
inkassofirma poole pöördudes oleme rikkunud Isikuandmete kaitse seadust ja 
lekitanud eriliigilisi deikaatseid iskuandmeid?

Lugupidamisega

Külli Viilik
Pärnu kontori juhataja

Tel. +372 52 12 928
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lai 15A

80010 Pärnu linn
 <http://www.sensus.ee/> www.sensus.ee