Subject: Re: Riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee bussipeatused, Keelva küla, Lääne-Harju vald.
From: "Sergei Tunka" <[email-masked]>
To: "Jana Prost" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 15:33:20 +0300

Tere,

Tänan täpsustuse eest. Saadan korrigeeritud joonised.
https://www.dropbox.com/scl/fi/gp1q11fla0ekdgxz9di2p/2026-07-24.zip?rlkey=j0vpgvj0ar8kjkz0qb17yf31a 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/gp1q11fla0ekdgxz9di2p/2026-07-24.zip?rlkey=j0vpgvj0ar8kjkz0qb17yf31a&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

пт, 24 июл. 2026 г. в 14:29, Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

 Oleme täpsustatud materjalidega tutvunud ning koostöös piirkonna 
liikluskorraldajaga edastame märkused korrigeerimiseks.

 Oleme 22.07.2026 saadetud e-kirjas palunud joonisel näidata ooteplatvormide 
alla viidud äärekive. Täpsustatud joonisel ei ole seda nõuet jätkuvalt 
täidetud. Platvormidel peavad nii alguses kui ka lõpus äärekivid olema alla 
viidud vähemalt kahe kivi ulatuses.

Lisaks palume joonistelt eemaldada BUS markeering, seda me enam ei kasuta.

Palume korrigeeritud projekt saata meie e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Kirja 
koopiasse võite lisada minu e-posti aadressi [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 24, 2026 10:33 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee bussipeatused, Keelva 
küla, Lääne-Harju vald.

Tänan väga!

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

пт, 24 июл. 2026 г. в 10:21, Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Just hakkasin Teile kirjutama, et küsida mis ajaks saaksite märkused 
lahendatud.

Kuna lähen puhkusele ja tulen tagasi alles kahe nädala pärast.

Vaatan täiendatud joonised üle. Kui kõik korras siis saame lepingu sõlmida.

IKÕ plaanid olid korrektsed, neid muutma ei pea.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 24, 2026 10:18 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee bussipeatused, Keelva 
küla, Lääne-Harju vald.

Tere,

Tänan märkuste eest. Märkused täidetud. Saadan täiendatud joonised.

https://www.dropbox.com/scl/fi/w81qoqgeeqa26t3v4oxgi/2026-07-24.zip?rlkey=7t54igkxr4jf975p6ftik5rep 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/w81qoqgeeqa26t3v4oxgi/2026-07-24.zip?rlkey=7t54igkxr4jf975p6ftik5rep&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

ср, 22 июл. 2026 г. в 13:42, Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Oleme esitatud materjalidega tutvunud ning koostöös piirkonna 
liikluskorraldajaga edastame märkused korrigeerimiseks.

1.	Joonisel ei kajastu, et ooteplatvormi otsad on alla viidud.
2.	Jooniselt on puudu on bussitasku äärejooned, mis suunavad bussi platvormi 
äärde.

Palume korrigeerida.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 22, 2026 10:31 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee bussipeatused, Keelva 
küla, Lääne-Harju vald.

Tänan vastuse eest.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

ср, 22 июл. 2026 г. в 10:24, Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere!

Teie pöördumine on registreeritud Transpordiameti dokumendiregistris ning 
sellele vastatakse saabumise järjekorras.

Keelva külas riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee km 5,45 ja km 5,51 
bussipeatuste projekti osas on vastamise tähtaeg 27.07.2026.

Kuna viibin järgmisest nädalast puhkusel, saadan Teile vastuse käesoleva 
nädala lõpuks.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Sergei Tunka <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 22, 2026 10:16 AM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee nr 11195 Keila–Keila-Joa tee bussipeatused, Keelva küla, 
Lääne-Harju vald.

Tere,

Palun tagasisidet projekti kohta.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige