Subject: Tuleohutuskontrolli läbiviimine suurõnnetuse ohuga käitises Alekon Cargo OÜ, Saha-Loo põik 4, Maardu
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 10:44:43 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

                                       Saaja: Päästeamet, Põhja
päästekeskus

                                                              Erika 3,
Tallinn 10416  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

                                                       Saatja: Alekon
Cargo OÜ, Saha-Loo põik 4, Maardu

                                  [email-masked]

Teema: Tuleohutuskontrolli läbiviimine suurõnnetuse ohuga käitises Alekon
Cargo OÜ, Saha-Loo põik 4, Maardu

Lugupeetud Päästeameti ohutusjärelevalve büroo.

Pöördun Teie poole seoses ettevõtte Alekon Cargo OÜ laokompleksi
tuleohutuse kontrolliga aadressil Saha-Loo põik 4, Maardu.

Esitasime Päästeameti ohutusportaalis enesekontrolli tuleohutusaruande,
kuid see lükati tagasi otsusega: „Ei kinnita aruannet. Hoone on
tuleohutusülevaatuse kohuslane“

Soovisime kohustuse täitmiseks tellida tuleohutusülevaatuse
litsentseeritud tuleohutuse ekspertidelt.

Eksperdid aga keeldusid tööst, kuna Alekon Cargo OÜ on registreeritud
B-kategooria suurõnnetuse ohuga ettevõttena (ohtliku kemikaali käitisena)
ja neil puudub õigus ning võimalus teostada tuleohutusülevaatust. Nende
sõnul selline objektide kontroll kuulub Päästeameti vahetu riikliku
järelevalve alla.

Kuna soovime tagada objekti täieliku nõuetele vastavuse ja ohutuse, palume
Teie abi olukorra lahendamisel. Palume teada anda, millised on Päästeameti
edasised juhised antud situatsioonis.

Lugupidamisega

Ivo Näro

Kinnisvara haldusjuht
Alekon Property AS

5099814

[email-masked]

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>