Subject: C-507/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 14:50:49 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/437
Kohtuasja number: C-507/25
Vastuse kuup�ev: 14.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kavade ja programmide keskkonnam�ju hindamine; keskkonnam�ju 
hindamise vajalikkuse kohta tehtud negatiivse otsuse p�hjendamine; otsuse 
vaidlustamine; teavitamiskohustus; t�htaja arvestamine
�iguslikud vormid: �rhusi konventsioon; direktiiv 2011/92/EL; direktiiv 
92/43/EM�; EL p�hi�iguste harta artikkel 41; EL p�hi�iguste harta artikkel 
47; otsus 2005/370/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8378

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium