Subject: Avaliku ürituse tarbeks tee sulegmise taotlus
From: Vanamõisa Caravanpark <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 16:38:01 +0200

Tere

Edastame manusena avaliku ürituse (kevadlaat ja karavanimess) tarbeks tee 
sulgemise loa taotluse, aitäh!

Heade soovidega / With best wishes

Kairi Kaljuste
Vanamõisa karavanipark / Vanamõisa Caravan Park

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x47jU9NPlgsZU6dkceonMAVt0lGLyDkZDmbLYUIn7r4ot9V4-MzpPPm22XiLN7QFV-Imetqyw>

PS We have a night curfew from 22-7, which means complete silence. We do not 
allow parties, birthdays etc, or any loud music during the day as well. 
Thank you for understanding!

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.caravanpark.ee <http://www.caravanpark.ee/>
https://www.facebook.com/vanamoisacaravanpark/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.