Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 15:00:36 +0300

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/03820 aadressile Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, A. Weizenbergi tn 34 // J. Vilmsi tn 63 // 
Laagna tee T1 // Laagna tee T12 // Valge tn 1 // Lasnamäe linnaosa, 
Kalevipoja põik 10a // Laagna tee T2 // Laagna tee T3 // Laagna tee T4 // 
Laagna tee T5 // Laagna tee T6 // Laagna tee T7 // Laagna tee T8 // Laagna 
tee T9 // Laagna tee T10 // Lasnamäe tänav T2 // M. Härma tn 4 // Mahtra tn 
31 // P. Pinna tn 21a // Vikerlase tn 21 (Uus trollitaristu Laagna teele 
Tallinnas) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tee kaitsevöönd - 3701tn

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27895748>  (menetlus nr: 
546760), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet) või menetleja (MERLIN LAUR) poole.