Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 18:00:48 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04762 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kalevi küla, Mäenõlva 
(Elamu ja abihoone) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Kalevi külas Mäenõlva maaüksusele üksikelamu ja abihoonete 
kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistris. Tingimusi, 
juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud 
isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 10 päeva jooksul 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Menetlusse kaasatakse piirkonna maaomanikud u 600 m raadiuses ja külavanem. 
Andmed on leitud ehitisregistri masskaasamisrakendusega. Kaasamiskutse on 
Teile saadetud heas usus, et soovite olla projekteerimistingimuste 
menetlusse kaasatud. Vabandan asjatu tülitamise pärast kui see nii pole või 
kui Teil otsene puutumus kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27930079> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.