Subject: C-790/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 15:36:34 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/461
Kohtuasja number: C-790/26
Vastuse kuup�ev: 10.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kalap��gi- ja vesiviljelustooted; rahastamine; struktuurifondide 
ja �htekuuluvusfondi rakenduskavad; �igus saada h�vitist saamata j��nud tulu 
eest
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1303/2013; m��rus (EL) nr 508/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8977

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium