Subject: Selgituse palve Saaremaa värava lahenduse kohta
From: "Heiki Hanso" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 13:38:39 +0300

Tere, austatud Transpordiamet!

Palun teie selgitusi ja kommentaare Saaremaa Vallavalitsuse initsiatiivile 
rajada Saaremaa värav Väinatammi keskele sellise 
liikluskorralduslahendusega, mille skeem on lisatud manuses.

Kas Transpordiameti esindajad on füüsiliselt objektil olukorraga tutvumas 
käinud ning vallavalitsuse esindajatega kohapeal asjaolusid arutanud ja 
mõõtmisi teinud? Kui ei ole, siis kas selline kohtumine on plaanis? Väikese 
Väina Seltsi esindaja Heiki Hanso soovib samuti sellel kohtumisel osaleda.

Palume teie seisukohta ka asjaolule, et kuna Väinatammile on olemas 
eelprojekt 1. ja 2. tammiava ehitamiseks, kuid samas on teie seisukoht 
olnud, et tulevikus on vajalik ehitada ka kolmas ja neljas tammiava, siis 
kuidas mõjutaks selline taristu ehitusplaan keset Väinatammi võimalikke 
tulevasi lahendusi?

Teadusasutused ei ole saanud uurida kolmanda ja neljanda tammiava võimalikku 
asukohta. VVS on seisukohal, et seni, kuni kõige tähtsamad asjaolud pole 
välja selgitatud ning kolmanda ja neljanda tammiava asukohta pole 
modelleeritud, ei ole ajakohane kooskõlastada uusi taristu rajamise plaane 
Väinatammile.

Lugupidamisega,

Heiki Hanso

MTÜ Väikese Väina Seltsi nimel

Selles e-kirjas (kaasa arvatud manuses) sisaldub konfidentsiaalset teavet ja 
seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei 
tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edastada ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva 
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage 
e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person ohter than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.