Subject: Dokumendi nr 16-7/21-00173-150 edastamine
From: "Viktoria Burtin" <[email-masked]>
To: "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, "KLIIMAMINISTEERIUM" <[email-masked]>,REGIONAAL- JA PÕLLUMAJANDUSMINISTEERIUM <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "KESKKONNAAGENTUUR" <[email-masked]>,HÄÄDEMEESTE VALLAVALITSUS <[email-masked]>, "Ki
Date: Fri, 15 May 2026 12:41:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastame Teile dokumendi nr 16-7/21-00173-150 “Liivi lahe liitala 
meretuulepargi keskkonnamõju hindamise programmi avalikustamisest 
teavitamine ja seisukoha küsimine”.

Lugupidamisega

	 Viktoria Burtin
Ehitusosakonna peaspetsialist
+372 620 1751 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.