Subject: Teavitus
From: "INFO Estonia" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 13:54:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea Terviseamet,

Soovime Teid teavitada muudatustest Tamro organisatsioonis.

Tamro Balticsi uue tegevjuhina on ametisse asunud senine tegevjuhi
asetäitja Krister Tamm. Kristeri eesmärk on tugevdada meie ettevõtte
turupositsiooni ning arendada organisatsiooni kõigis kolmes Balti riigis.
Ta võtab juhtimise üle Leon Jankelevitshilt, kes on juhtinud Tamro
Balticsit üle 11 aasta. Leon keskendub edaspidi ainult PHOENIX grupi
juhatuse liikme tööle.

Lisaks toimusid muudatused Tamro Eesti struktuuris. Senine tegevjuht ja
hulgimüügidirektor Tanel Kuusmann lahkus ametist ning alates 8. oktoobrist
võttis tema vastutusvaldkonnad üle Aleksejs Borodulins. Aleksejs on
viimased viis aastat olnud Tamro Läti tegevjuht ja hulgimüügidirektor ning
viimased 20 kuud ka Tamro Balticsi juhatuse liige. Ta jätkab Tamro Eesti
juhtimise kõrval tegevjuhi ametis Lätis ja Tamro Balticsi juhatuses.

Parimate soovidega,

Tamro Eesti juhatus