Subject: Võrdse kohtlemise seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: "Christian Veske - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Merli Kaus - VOLINIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 11:33:13 +0300

Lugupeetud minister Keldo

Edastan Teile pöördumise seoses võrdse kohtlemise seaduse muutmise ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadusega.

Pöördumine lisatud.

Lugupidamisega
 
Christian Veske
soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik

Tel: 6269059
[email-masked] 

  ________________________________  

www.volinik.ee | Facebook | Instagram | LinkedIn

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.