Subject: elektriprojekti IP8969-K2 "Rõngu - Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimise 2. etapp. Puka alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga maakond" kooskõlastamine.
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 12:29:46 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
nr IP8969-K2 „Rõngu - Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimise 2. etapp. Puka
alevik ja Ruuna küla, Otepää vald, Valga maakond“, mille edastame teile
kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/