Subject: nõusolekuseaduse tagasiside
From: Taavi Linnamäe <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Tuuli Lepp - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Hannaliisa Uusma" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 16:47:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan President Kaljulaidi Fondi poolt tagasiside KarS muutmise eelnõule
(nn nõusolekuseadus). Loodan, et jõuame seadusruumi peagi viia
väärtusruumiga kooskõlla.

Tervitades,

Taavi Linnamäe

President Kaljulaidi Fondi tegevjuht

Helista: +372 5332 5653

Kirjuta:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://kerstikaljulaid.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/kaljulaidfoundation> Linkedin |
<https://www.facebook.com/KerstiKaljulaid> Facebook |
<https://twitter.com/KerstiKaljulaid> X |
<https://www.instagram.com/kerstikaljulaid/> Instagram

Kuula „Presidendi sõna“ podcasti  <https://presidendisona.buzzsprout.com/>
SIIT.

Toeta meie tegevusi  <https://kerstikaljulaid.ee/toeta/> SIIT.

Liitu uudiskirjaga
<https://kerstikaljulaid.us14.list-manage.com/subscribe?u=864c983b174ee54b
8a91d9776&id=c92819efbd> SIIT.