Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 14:53:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/05096 aadressile Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Ermistu küla, Pargi tee T2 // Pargi tööstusplats 4 // Pargi 
tööstusplats 5 // Pargi tööstusplats 6 // Pargi tööstusplats 9 (Tööstuspark) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/05096 Pärnu linnas, Ermistu külas asuva tööstuspargi püstitamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27899416>  (menetlus nr: 
553516), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KARMEN VITS) 
poole.