Subject: Ed: Terviseameti hinnang koolieelse asteasutuse pidamiseks aadressil Külvi 14
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo - RTK" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:47:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun registreerida

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Triinu Pärn-Nuust <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. september 2025 11:42
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Terviseameti hinnang koolieelse asteasutuse pidamiseks aadressil
Külvi 14

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume Terviseameti hinnangut Kasekese lasteaia 2-e rühmalisele hoonele
(Külvi 14) tuginedes hoonele koostatud tehnilisele ekspertiisile (manuses)

Selgitan- Uue hoone valmides või uue haridusasutuse loomisel nõuab
Haridusministeerium meilt koolitusloa saamiseks alati Terviseameti
hinnangut ja meil on alati olnud tegemist, märksa paremas seisus hoonetega
kui Külvi 14, et positiivne hinnang Teilt saada. Tänaseks on tekkinud
olukord kus aastaid kasutusel onud hoone on ilmselgelt amortiseerunud kuid
lapsevanemad keelduvad aru saamast, et hoone vajab renoveerimist vastamaks
kaasaegsele haridusasutuses nõutavale tasemele.

Ootan Teie tagasisidet

Lugupidamisega

Triinu Pärn-Nuust

Peaspetsialist

Üldosakond

Tallinna Haridusamet

Estonia pst 5a, 10143 Tallinn

+372 6404524