Subject: Vs: Kiri
From: Rain Rõngelep <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Timmo Teder" <[email-masked]>, "Esko Allika" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 12:02:39 +0300

Tere,

Lisan pildid, mis tehtud 7.06.26. Täitematerjal on lühikese aja jooksul
taas aukudest väljas. Vahepeal on toimunud silo ja heinavedu ja muu
igapäevane transport. Kuna augud pööramise peal siis sellisest parandusest
ei ole kasu. Piisaks juba sellest, kui te lihtsalt asfalteeriksite antud
maha sõidu 5-10 m.
Palun olge nüüd mõistlikud inimesed ja leidke kasvõi asfalteerimise näol
võimalus maha sõit parandada.

Lugupidamisega

Rain Rõngelep
Pae Farmer OÜ
+37253432607

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: reede, 5. juuni 2026 11:49
Adressaat: Rain Rõngelep <[email-masked]>; Timmo Teder
<[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere

Tänan pöördumise eest. Teehooldaja täitis augud 29.05.2026 kahel
mahasõidul. Aukude täitmine annab ajutise lahenduse. Mahasõidud on
lagunenud ja vajavad rekontrueerimist. Hooldelepingu rahalised vahendid on
piiratud ja kasutatakse pigem sõiduteede remondiks. Eelarvestame
mahasõitude rekontrueerimise ja kui järgmine aasta on võimalik selline töö
eelarvesse mahutada siis võtame tööplaani mahasõitude rekonstrueerimise.
Kui soovite ise mahasõidud rajada vastavalt oma nägemusele siis on ka see
võimalik. Selleks tuleb teha vastava sooviga kiri Transpordiametile, amet
väljastab tingimused ja sõlmib Teiega ristumiskoha ehitamise lepingu ning
seejärel on võimalik töö teostada.

Lugupidamisega
Timmo Teder
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel. 5550 4678
Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>