Subject: Luba rattamatkaks Kagu piiri äärde
From: "Raul Olle" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 12:07:43 +0300

Tere,
 
Et eelmise aasta vigu mitte korrata, kus Koidula piiri lähedal  meie
rattamatka grupp tublide piirivalvurite poolt üsna kiiresti kinni peeti, 
siis sain Piusa kordonilt soovituse kirjutada ja küsida juba aegsasti luba
kui seda muidugi võimalik anda on meie selle aastaseks matkaks, mis toimub
-20. juuli 2024
- kus inimeste arv on 22
- ning kus soovime sõita  mööda Missoküla-Laura teed(166) Kiviorust kuni
Eesti-Läti-Vene piiri kolmnurka ja seal ületada Läti piir ning suunduda
edasi Aluksnesse. 
Kas see on võimalik ja kui on , siis milliseid reegleid või ettekirjutisi
täitma peaks?
 
Lugupidamisega,
Raul Olle
Sparta Spordiklubi