Subject: FW: Loovälja tee 7, Liivamäe, Jõelähtme vald liikluskorraldusest
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 17:37:55 +0300

Tere

Palun registreerida lahendamiseks Kooskõlastuste üksusele.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jürgen Bonde <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 7, 2024 4:06 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Margus Klementsov <[email-masked]>
Subject: Loovälja tee 7, Liivamäe, Jõelähtme vald liikluskorraldusest

Tere Hr.Kõiv

Suhtlesin KOV-iga ja nemad soovitasid nõu küsida Transpordiametist.  Kuna
ma Teiega olen suhelnud juba Loovälja tee 7 sademevee ehitusloa osas, siis
pöördun hetkel ka Teie poole. Kui Te tunnete, et keegi teine oskaks mind
paremini nõustada, siis ootaksin Teiepoolselt kontakti jagamist ja
suhtleksin edasi.

Seoses Loovälja tee 7 hoone ehitamisega Jõelähtme vallas Liivamäe külas on
meie kliendil tekkinud soov täiendava sissepääsu jaoks kinnistule
jalakäijatele. Lisan manusesse ka dwg asendiplaani katendite projektist,
saamaks paremat ettekujutust. Aga küsimus on järgmine - kehtivas
detailplaneeringus ei ole ette nähtud täiendava sissepääsu olemasolu, aga
meie klient palus uurida. Kas ja mis tingimustel oleks võimalik üldse
tekitada näiteks üle Loovälja tee jalakäijate tee ületuskoht ja vastavalt
allpool manustatud skitsile ka juurdepääsu jalgtee üle Transpordiameti
kraavi kinnistule.

Kinnistuväliselt oleks kinnistu piiri ja maantee vahel selline jälakäijate
tumehalliga märgitud jalakäijate kõnnitee lõik ja Loovälja teel oleks
mitte ülekäigurada aga jalakäijate teeületuskoh, mis viib teisel pool teed
asuvale kõnniteele.

Kinnistusiseselt oleks krundi piirist hooneni lahendus markeeritud
ülekäigurajana asfaldil:

Mis seisukohal on Transpordiamet sellise lahenduse teostatavuse
võimalikkuse osas ja mis oleksid tingimused? Kas selline asi oleks üldse
võimalik Transpordiameti seisukohalt?

Jään ootama Teie tagasisidet.

Lugupidamisega,

Jürgen Bonde

Projekteerimise projektijuht

Design project manager

M: +37256 658 596 E:  <mailto:[email-masked]> j
<mailto:[email-masked]> urgen.bonde <mailto:[email-masked]>
@norte.ee

 <https://www.norte.ee/> norte.ee