Subject: Terviseministri määruste muutmisvajadus (EPIKoja esmane tagasiside)
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 14 Mar 2025 12:59:51 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Puuetega Inimeste Koja seisukoha terviseministri määruste
muudatusvajadustega seoses.

Lugupidamisega

  <https://epikoda.ee/assets/img/logo.png>

Kristi Rekand

Jurist | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Lawyer | Estonian Chamber of Disabled People

[email-masked]
+372 671 5909
 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>
Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja uudiskirjaga!
<https://www.epikoda.ee/uudiskiri>