Subject: Valgekõrtsi tee ja Unipiha tee
From: Vikatimees OÜ <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 08:38:16 +0300

Tere!

Pöördun Teie poole ettevõttest Vikatimees OÜ kahe murega.

1. Meil on Kambja vallas, Uhti külas aadressil Valgekõrtsi tee 10a, 10b ja 
Raudsepa kinnistutel toimumas hetkel pinnasetööd, väljakaeve ja tagasitäide. 
Valgekõrtsi tee on aga osaliselt õueala, kust c-kategooria sõidukiga 
läbisõit keelatud. Seetõttu palus vald, et saaksime teilt loa ajutiseks 
mahasõiduks Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa teelt otse Valgekõrtsi 10a 
kinnistule.

2. Meil on Kambja vallas kinnistud Unipiha tee 22b, 22c ja 22d. Need on kõik 
ärimaad. Seal kõrval on Unipiha tee 22a, mis on aga elamukrunt ja majagi 
kohe valmimas. Hetkel toimub kõikidelt kruntidelt mahasõit meie krundile 
Unipiha tee 22b ja c kruntide piirilt, sealt sõidab aga ka 22a krunt. 
Soovime, et Unipiha tee 22a saaks loa mahasõiduks otse oma krundile, sest 
soovime krundid b, c ja d ümbritseda aiaga ning panna valve alla ja see 
tähendab, et 22a elamukrundil pole ligipääsu oma krundile muudmoodi kui läbi 
ärimaa valve all oleva platsi.

Teie vastust ootama jäädes
Lugupidamisega
Tjorven Siiboja
Vikatimees OÜ
56667776
www.vikatimees.ee <http://www.vikatimees.ee>