Subject: FW: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 11:55:19 +0300

Tere.

Palun jälle mulle täitmiseks, korduv. Marek küll ütles, et mul on liiga 
palju töid, aga oma nö vanu pooleliolevaid menetlusi ei saa kellelegi 
teisele paraku omistada😊

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 30, 2024 10:47 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; Kadi Pihlak 
<[email-masked]>; Kaie Kruusmaa 
<[email-masked]>
Subject: Kehtna – Räägu kergtee projekteerimine

Tere,

Kehtna Vallavalitsuse tellimusel koostan praegu Kehtna - Räägu kergtee 
ehitusprojekti (RH 278505).

Eeldatav kergtee asukoht kulgeb riigiteega nr 15 Tallinna-Rapla-Türi tee 
lõigus km 59 - 59,9. Lisaks on planeeritud tähistatud ületuskoht HEPA tankla 
piirkonnas.

Meil antud projekti raames on töös praegu eskiislahendus. Varem oli 
väljastatud tehnilised tingimused ka TRAMi poolt.

Plaanides on lähiajal korraldada koosoleku koos Transpordiameti esindajaga, 
teemaks on Transpordiameti tingimuste ning eskiisi arutamine. Teeme 
kokkuleppel kas Vallavalitsuse majas või veebi kaudu.

Andke palun teada kes saaks antud koosolekul osaleda TRAMi poolt ning 
sobivad kuupäevad.

Saadan kirjaga TRAMi poolt väljastatud TT ning eskiisi asendiplaan.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>