Subject: Re: Kiri
From: "Argo Raag" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 11:30:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kooskõlastan seirekalendri

Lugupidamisega

Argo Raag

Teenistusjuht

Lõuna piirkond

AS G4S Eesti

Võru 79,

50112 Tartu

Mobiil + 372 5281 110
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
G4S, An Allied Universal® Company
www.g4s.ee <http://www.g4s.ee>

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval E, 11. mai 2026 kell 10:51:

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Emajõe linna- ja vabaujula, Verevi järve ning Anne kanali 
seirekalendrite kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 11.05.2026

Registreerimise number: 9.2-3/26/3588-4

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.