Subject: FW: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 16:46:49 +0300

From: Roland Valge <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 9, 2024 10:03 AM
To: Diana Dvoretskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Aleksandr Šavljukevitš' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks

Tere,

Sulgemise taotlus manuses.

Lugupidamisega,

Roland Valge

Projektijuht

53 444 726

KV Infra OÜ

Saatja: Diana Dvoretskaja [mailto:[email-masked]]
Saatmisaeg: reede, 4. oktoober 2024 09:20
Adressaat: Roland Valge
Koopia: Aleksandr Šavljukevitš
Teema: FW: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks

Tere,

Sulgemisloa taotlus manuses.

Jaani kommentaar allpool.

Heade soovidega,

Diana Dvoretskaja

Ehituse projektijuht

Põhja osakond/Ehituse üksus

e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

tel: +372 5553 6683

       <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 3, 2024 3:51 PM
To: Diana Dvoretskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks

Tere

Ehitajaga oli sellest paar nädalat tagasi juttu. Nüüd on vaja tal koostada
liikluskorralduse joonis(ed) kus näidatud sulgemine ja liikluse
ümbersuunamine ja esitada need koos sulgemise loa taotlusega
kooskõlastamiseks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Diana Dvoretskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 3. oktoober 2024 11:55
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks

Tere,

Graniidi ristmikule soovitakse nö osalist sulgemist, st. tagatakse
läbipääs Graniidi tn elanikele ja ühistranspordile (mida polnud võimalik
ümber suunata).

Parimat,

Diana

From: Roland Valge <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 8:26 PM
To: Diana Dvoretskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RT11330 Graniidi ristmiku sulgemine asfalteerimistöödeks

Tere,

Transpordiameti ja KV Infra OÜ vahel sõlmitud TEE-EHITUSE TÖÖVÕTULEPING nr
3.2-3/24/1064-1 alusel palume väljastada riigitee 11330 Järveküla-Jüri km
5,705 Graniidi tee ringristmiku ehitamise objektile osalise sulgemise luba
järgmistel kuupäevadel.

1.	19.10.2024 alates kell 7.00 kuni 20.10.2024 kell 19.00.

Sulgemine on vajalik seoses pealmiste kihtide asfaltbetoonkatte
paigaldamisega.

Graniidi tn elanikele tagatakse läbipääs.

Ühistranspordi läbipääs tagatakse järgmiselt:

Busside marsruudis ei ole muudatusi järgmistel liinidel (info MTÜ
Põhja-Eesti Ühistranspordikeskuselt)

-             Peatusest Assaku 23193-1, suunaga viadukti alt ja vasakpööre
ehitatavalt ringristmikult Klaukse tee suunas 7 bussi päevas

-             Talipihlaka 43185-1, suunaga rajatavast ringristmikult
parempöördega viadukti alt Järvekülla 7 bussi päevas

-             Lehmja kool 47041-1, suunaga Järvekülast viadukti alt
parempöördega Lehmja kooli peatuse suunas 6 bussi päeva

Busside marsruut muudetakse järgmistel liinidel

-             Peatusest Lehmja 23143-1, suunaga Jüri poole otse üle
ehitatava ringristmiku: 32 bussi päevas -  need bussid

Bussid peatuvad Tartu mnt ääres ajutistes peatustes, Graniidi peatus jääb
teenindamata.

Lugupidamisega,

Roland Valge

Projektijuht

53 444 726

KV Infra OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.