Subject: Re: Avalike arutelude teade ja vastused laekunud tagasisidele Liivi lahe elektriühenduse REPis
From: "sadam" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,SA Pärnumaa Arenduskeskus <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>,Kaitseliit Pärnumaa Malev <[email-masked]>, "Kaitseliit" <[email-masked]>,Eesti Planeerijate Ühing <[email-masked]>,Eesti keskkonnamõju hindajate ühing <[email-masked]>, "Elering AS" <[email-masked]>,Elektrilevi OÜ <[email-masked]>, "AS Eesti Gaas" <[email-masked]>, "Telia Eesti AS" <[email-masked]>, "Tele2 Eesti AS" <[email-masked]>, "Elisa Eesti AS" <[email-masked]>, "ELA SA" <[email-masked]>,Rail Baltic Estonia OÜ <[email-masked]>,MTÜ Eesti Eramets
Date: Mon, 24 Aug 2026 15:59:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Pooled!

Asi on tänase seisuga kohtule üle antud.

Lugupidamisega.

Subject: 	Automaatvastus: Re: Kiireloomuline. Avalik koosolek täna so. 
24.08.Date: 
Mon, 24 Aug 2026 11:51:23 +0000From: 
Tallinna Halduskohtu Menetlus - KOHTUD  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>To: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>   <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>Käesolevaga teatame Teile, et Tallinna Halduskohtu kantselei on vastu võtnud 
Teie poolt aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  saadetud elektronkirja koos võimalike 
manustega.

Teie kirja ja sellele lisatud manuseid kontrollitakse kohtu kantselei poolt 
ja edastatakse menetlevale kohtunikule seisukoha võtmiseks või 
protsessitoimingu tegemiseks. Juhul kui kirjal või manustel esineb tehnilisi 
või allkirja puudutavaid puudusi teavitab Teid sellest kohtu kantselei. 
Protsessitoimingute tegemine sõltub kirja sisust ja seda ei ole hetkel 
kontrollitud.

Lugupidamisega Tallinna Halduskohtu kantselei

_______________________________________________________________________________________

Infotelefon: (+372) 620 0100

Veeb: https://www.kohus.ee/et/halduskohtud/tallinna-halduskohus

Tallinna Halduskohtu Tallinna kohtumaja (Pärnu mnt 7, Tallinn 15082)

On 8/19/2026 4:35 PM, info wrote:

Austatud planeeringute asekantsler Ivan Sergejev, austatud Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium!

Viitan oma kirja LL planeering 19.08.2026.pdf sisule, milles vastan Teie 
tänasele kirjale. Te väidate, et vastasite minu küsimustele. Pealkiri: 
Vastus pöördumisele Registreerimise kuupäev: 18.08.2026  Registreerimise 
number: 13-3/2767-3.

Seetõttu edastan küsimused ka teistele isikutele, kes on nüüd Teie kirja 
aadresside seas. Te ei vastanud ühelegi 107-st küsimusest, mida ma Teile 
esitasin. Eeldan, et sama kehtib ka kõigi teiste suhtes?

Eeldan, et kõnelen kõigi nimetatud aadresside esindajate nimel. Palun 
pakkuge neile võimalust vastata ja kinnitada, kas esitatud küsimustele on 
üldse vastatud, ning edastage sellest koopia ka minule.
Lugupidamisega,

Jaan Tamm, Merike Sepp, Rein Klein

Jaagupi Sadam MTÜ

On 10/08/2026 11:50,  <mailto:[email-masked]> [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Avalike arutelude teade ja vastused laekunud tagasisidele Liivi 
lahe elektriühenduse REPis

Registreerimise kuupäev: 10.08.2026

Registreerimise number: 13-3/2767-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee