Subject: Rehabilitatsiooniteenuse e-tõend
From: Nõustamiskeskus Sotsiaalne Kaasatus <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:42:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördume seoses rehabilitatsiooniteenuse e-tõendi taotlemisega.

Soovime rehabilitatsiooniteenust osutama asuda järgmisel aadressil:
Jaama 15, Haapsalu

Kas on võimalik väljastada vastav tõend, et antud hoone vastab 
tuleohutusnõutele?

Lugupidamisega

Nõustamiskeskus Sotsiaalne Kaasatus

_______________________________

Rüütli 14, Pärnu, 80011
Suur-Posti 18/1 ja 18b, Pärnu 80018 (varjupaik)
Tallinna mnt 22, Rapla, 79513
tel +372 5627 5993
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.sotsiaalnekaasatus.eu <http://www.sotsiaalnekaasatus.eu/>
www.parnuvarjupaik.eu <http://www.parnuvarjupaik.eu>