Subject: Mahasõidu rajamine Laadaplatsi kinnistule Sangastel
From: Aivar Põllu <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Erko Einmann" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 15:03:06 +0300

Lp Transpordiamet

Palume väljastada tehnilised tingimused uue mahasõidu rajamiseks
Laadaplatsi kinnistule (55701:001:1205) seoses Elektrilevi OÜ poolt
Sangaste 110/10 kV alajaama ehitusega planeeritava vana mahasõidu
demonteerimisega vastavalt varasemalt Transpordiameti poolt kooskõlastatud
projektile "Sangaste alajaam kinnistu ristumiskoht riigiteega 69
Võru-Kuigatsi-Tõrva tee km 38,783 18072025.asice".
Uue mahasõidu projekteerimist, rajamist ja vana mahasõidu demonteerimist
korraldab  Elektrilevi OÜ Sangaste 110/10 kV piirkonnaalajaama ehituse
raames.
Kinnistu omaniku poolt allkirjastatud taotlus koos lisaga on manusestatud
kirjale.
Lugupidamisega

Aivar Põllu
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5349 4647 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Roheline 18, 61410 Tähtvere | elektrilevi.ee <http://energia.ee/>